Wie zijn De Merkmadammen?

Stuk voor stuk creatieve onderneemsters. Dertigers, veertigers en vijftigers met als missie het helpen van mannelijke en vrouwelijke ondernemers om hun vrouwelijke doelgroep te verleiden door middel van performance based branding en converterende marketing.

Benieuwd naar hoe we dynamiek in uw merk steken?

SelectieTeam

Wie zijn De Merkmadammen?

Stuk voor stuk creatieve onderneemsters. Dertigers, veertigers en vijftigers met als missie het helpen van mannelijke en vrouwelijke ondernemers om hun vrouwelijke doelgroep te verleiden door middel van performance based branding en converterende marketing.

Benieuwd naar hoe we dynamiek in uw merk steken?

Jill Geens

Merkstrategie- en vormgeving
Webdesign

Jill richtte De Merkmadammen op. Ze selecteerde de fine fleur van het Belgische én Nederlandse creatieve landschap om samen de schouders onder uw project te zetten.

Ze houdt zich bezig met merkstrategie en -vormgeving. Concreet betekent dat dat ze op zoek gaat naar uw persoonlijke drijfveren. Ze brengt uw missie, uw visie en uw doelgroep in kaart en ze stelt van daaruit een strategisch actieplan op om uw ideale klant te bereiken.

Betekent dat een rebranding of het ontwerp van een website of webshop? Dan komt u ook bij haar terecht.

WAAR
ZIJN DE
ANDERE
MERK
MADAM
MEN
?

Die ontmoet u van zodra u een beroep op ons doet. Per project stellen we intern een team samen. U werkt samen met de Merkmadammen die uw opdracht met glans doen slagen. Een team vakvrouwen afgestemd op de noden van uw project. Expertes voor wie uw project een kolfje naar de hand is. Als u weet dat we een copywriter in ons midden hebben die gespecialiseerd is in content over dieren en een fotografe die onderwaterreportages maakt, dan weet u dat onze expertise heel specifiek gaat. Alle Merkmadammen hier voorstellen is onbegonnen werk.

 

Bent u zelf onderneemster in marketing, branding, fotografie, videografie … ? Dan leren we u heel graag kennen! Wie weet schakelen we dan voortaan ook uw expertise in voor onze klanten.

“51% houdt van pro-vrouwen reclame omdat het genderongelijkheid doorbreekt.”

ENQUÊTE IN MARIE-CLAIRE OVER VROUWEN EN RECLAME

RECLAME
KAN NUTTIG
ZIJN
!

Krijg tips voor uw social media, SEO, branding, video
en meer